14 grudnia 2017

197. Oszroniona bombka

Witajcie!

Skoro tematem tego tygodnia na blogu inspiracyjnym Od A do Zet jest foamiran wreszcie przyszedł czas na długo odkładany przeze mnie projekt świątecznej mixmediowej bombki... Chyba pierwszy projekt mixmediowy w mojej długiej scrapowej karierze tak swoją drogą! Urzekły mnie te faktury!!! Do jego wykonania użyłam gazy, małych kulek i gruboziarnistego proszku firmy Penart, które zamocowałam za pomocą matowej pasty żelowej i białego gesso. Całość obsypałam brokatem i sztucznym śniegiem. Złote chlapnięcia uzyskałam dzięki mgiełce Primy Color Bloom Embosed Gold. Kwiat poinsecji to oczywiście biały foamiran i złote pręciki. Zobaczcie jak bombka prezentuje się w całej swej okazałości!

Miłego dnia!
Erita ♥

22 komentarze:

  1. Jest przepiękna! I kolorystyka, i wykonanie mnie zachwycają.
    Ja obchodze wkoło styropianowe bombki, które mam ozdobić. Mam na nie pomysł, ale boję się efektu końcowego. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku, dziękuję bardzo! Ja do tej też podchodziłam z pewnym dystansem, ale cieszę się, że ostatecznie spróbowałam swoich sił w tym mixmediowym starciu ;)

      Usuń
  2. woow:)! alez CUUUDNA:)! pozdrawiam cieplutko dziekujac za udzial w Grudniowym Wyzwaniu Craft Style

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i również serdecznie pozdrawiam! :)

      Usuń
  3. Bombka fantastyczna. Prawdziwa zima ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest! Kolorystyka fantastycznie wpasowana w klimat ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna bombka:)Dziękuję za udział w zabawie Craft Style:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również bardzo dziękuję za miły komentarz i odwiedziny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna ozdoba. Dziękuję za udział w wyzwaniu GOscrap ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna! Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Style.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna, prawdziwie świąteczna dekoracja! Dziękuję za udział w wyzwaniu - Magda, DT GOscrap.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna bombka. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu APScraftu

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna zimowa bombka :)
    Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...