4 grudnia 2016

110. Cheery christmas

Witajcie!

Dziś mam zaszczyt inspirować jako Gościnna Projektantka na blogu Cherry Craft
Zajrzyjcie tam koniecznie, aby zobaczyć inne wspaniałe prace Dziewczyn z DT do wyzwania z gwiazdką ;)

A oto praca, którą ja przygotowałam... Czyżby znów clean and simple?
Na pewno zaś shaker box!










Gościnna Projektantka w Cherry Craft

PS Zobaczcie jakie cuda wygrałam w ich przedostatnim wyzwaniu "Polska złota jesień"!!! 
Jeszcze raz dziękuję bardzo Cherry Craft!!!






20 komentarzy:

  1. o rany, przeurocza! :) i powodzenia w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czadowa karteczka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Uwielbiam Lawn Fawn :) gratulacje super karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Ja też jestem zachwycona ich stempelkami :D

      Usuń
  3. Świetna! Gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza :) Dziękuję za przyłączenie się do wyzwania Towarzystwa Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejna cudowna karteczka :) dziękuję za udział w zabawia z TDZ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny, uwielbiam takie kartki :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Alez urocza! Dziękuję za udział w wyzwaniu S`n`S. Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i również życzę szczęśliwego Nowego Roku!

      Usuń
  8. fantastyczna!! dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrap'n'skill

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...